09-9514276

מכירה צולבת ומכירה נלווית הן טכניקות שיווק המעודדות לקוחות לרכוש מוצרים או שירותים נוספים בנוסף לרכישה המקורית שלהם. הן יכולות להיות דרך יעילה להגדיל את המכירות וההכנסות בחנות וירטואלית.

אסטרטגיות ומיומנויות למכירה צולבת ומכירה נלווית בחנות וירטואלית

להלן כמה אסטרטגיות ומיומנויות שיכולות לעזור לך להשתמש במכירה צולבת ומכירה נלווית בחנות הוירטואלית :

  • הבנה של צרכי הלקוח: הצעד הראשון הוא להבין את צרכי הלקוח . מה הם מחפשים? מה בעיות הם מנסים לפתור? כאשר אתה מבין את צרכי הלקוח , אתה יכול להציע להם מוצרים או שירותים משלימים שיתאימו להם.

  • המלצות מותאמות אישית: המלצות מותאמות אישית הן דרך מצוינת למשוך את תשומת ליבם של לקוחות ולעודד אותם לבצע רכישות נוספות. אתה יכול להשתמש בנתונים היסטוריים של רכישות, נתוני התנהגות ונתוני מעורבות כדי ליצור המלצות מותאמות אישית.

  • הדגשת היתרונות של המוצר: כאשר אתה מוכר מוצר או שירות נוסף, חשוב להדגיש את היתרונות שלו. מה הלקוח ירוויח מהרכישה הנוספת? כאשר הלקוח רואה את הערך ברכישה הנוספת, הוא יותר סביר לבצע אותה.

  • שימוש בחלונות קופצים וקריאות לפעולה: חלונות קופצים וקריאות לפעולה יכולים להיות יעילים בקידום מוצרים או שירותים נוספים. אתה יכול להשתמש בהם כדי להציע מבצעים, הנחות או הטבות אחרות כדי לעודד לקוחות לבצע רכישות נוספות.

  • הפחתת מכשולים לתהליך התשלום: חשוב להפוך את תהליך התשלום לחלק ככל האפשר. ככל שהתהליך יהיה קל יותר, כך סביר יותר שהלקוח יסיים את הרכישה.


הנה כמה נתונים ומגמות רלוונטיות:

  • מכירה נוספת יכולה להגדיל את ההכנסות: על פי מחקר של מקינזי, מכירה נלוות יכולה להגדיל את ההכנסות ב-10-30%.
  • מכירה צולבת יכולה להעלות את ערך ההזמנה הממוצע: על פי מחקר של Shopify, מכירה צולבת יכולה להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע ב-15-20%.
  • התאמה אישית היא המפתח: על פי מחקר של Accenture, 91% מהצרכנים נוטים יותר לקנות עם מותגים המציעים המלצות מותאמות אישית.
  • הוכחה חברתית יעילה: לפי מחקר של BigCommerce, המלצות למוצרים המבוססות על הוכחה חברתית יכולות להגדיל את שיעורי ההמרה בעד 98%.
  • אופטימיזציה למכשירים ניידים חשובה: לפי גוגל, 61% מהמשתמשים לא צפויים לחזור לחנות וירטואלית אם הם מתקשים לגשת אליה מהמכשיר הנייד שלהם.
  • הזמן הוא קריטי: על פי מחקר של HubSpot, הזמן הטוב ביותר למכירה צולבת או מכירה נוספת הוא מיד לאחר שלקוח ביצע רכישה, אך לפני שהוא עזב.
  • מיקום אסטרטגי חשוב: על פי מחקר של VWO, הצבת המלצות מוצרים בחלק העליון והקבוע בדף הבית של חנות וירטואלית יכולה להגדיל את שיעורי ההקלקה בשיעור של עד 60%.