09-9514276

5 דרכים לקמעונאים למכור יותר ברשת עם מגע אישי

הקניות המקוונות ממשיכות לצמוח ככל שצרכנים עוברים ממגבלות ואתגרי הקניות בחנות, שהוחמרו בשל בעיות שרשרת האספקה לאחרונה, לנוחות והזמינות של השווקים הדיגיטליים. בתוך המעבר המתמשך הזה, ספקים מקוונים שומעים לעתים קרובות מצרכנים על שיפורים נדרשים, כאשר התאמה אישית מובילה את רשימת המשאלות. עם זאת, רבים מהמצטרפים החדשים למסחר האלקטרוני טרם למדו כיצד לענות על דרישות אלה ביעילות.

ההצלחה במסחר אלקטרוני תלויה בשני גורמים קריטיים: יצירת מראה ותחושה של חנות פיזית על ידי הצגת מוצרים וסימולציה של אינטראקציות עם נציגים, ומתן חוויית קנייה אינטראקטיבית המונעת על ידי התאמה אישית ללקוח. בניית חנות וירטואלית מותאמת אישית היא המפתח.

שימוש בכוחה של בינה מלאכותית גנרטיבית

בינה מלאכותית גנרטיבית מהווה מהפכה בהתאמה האישית של מסחר אלקטרוני, לדברי כריסטנה גרדונו, מנכ"לית סוכנות המדיה Media Culture. טכנולוגיה זו מתאימה המלצות על בסיס נתוני לקוחות מורכבים ומייצרת באופן דינמי תוכן מותאם אישית בנקודות מגע שונות.

על ידי ניתוח רכישות קודמות, דפוסי גלישה והעדפות של לקוח, בינה מלאכותית גנרטיבית מאפשרת יצירת המלצות מוצרים ממוקדות מאוד, ובכך מייעלת את סיכויי ההמרה בבניית חנות וירטואלית.

הוספת תכונות עוזר קולי וחיפוש חזותי

עוזרים קוליים ותכונות חיפוש חזותי משפרים את חוויית הלקוח ומאיצים את הרכישה. עוזרים קוליים מספקים אינטראקציה ללא מגע עם אתרי מסחר אלקטרוני, ומפשטים את התהליך עבור משתמשים, במיוחד במצבים שבהם הזנה ידנית קשה, כמו נהיגה או ביצוע משימות מרובות. עוזרים קוליים תומכים בסגנון אינטראקציה טבעי ושיחתי יותר שמתיישב עם האופן שבו אנשים מתקשרים, מה שהופך אותם לכלי רב עוצמה בבניית חנות וירטואלית.

הבטחת חוויית לקוח עקבית בכל המכשירים והפלטפורמות

חוויית משתמש עקבית במכשירים ופלטפורמות היא חיונית. מיכאל מורדזה, סגן נשיא מוצר בחברת MessageGears, הציע כי שיווקאים ללא אפליקציה לנייד צריכים לעצב גרסה מגיבה של חווית הגלישה בשולחן העבודה, או לפחות לשמור על אותו מראה ותחושה.

אסטרטגיית איסוף נתונים משותפת במכשירים ופלטפורמות היא המפתח למתן התאמה אישית מבוססת נתונים עקבית. הצעות, המלצות ואסטרטגיות שיווק מחודש כמו התראות על עגלה נטושה צריכות להגיע ולהיות מתואמות ממקור אחד לאמת כדי להבטיח חוויית לקוח לכידה. בניית חנות וירטואלית שמותאמת לפלטפורמות שונות היא הכרחית.

שימוש בשיטות השיווק המתקדמות ביותר

קמעונאים צריכים לספק חוויה מרתקת בכל נקודת מגע עם הלקוח. וינסנט פיטרס, מנכ"ל חברת הפלטפורמה Productsup, הדגיש את החשיבות של מידע איכותי, מדויק ועקבי על מוצרים בפרסומות ורשימות המותאמות לכל ערוץ.

יישום כלי AI מרובים שאינם עובדים היטב יחד יכול להוסיף לכאוס. AI צריכה לרכז תהליכים על ידי מרכוז זרימות עבודה בפלטפורמה יחידה בבניית חנות וירטואלית.

טקטיקות שיווק דינמיות כמו מבצעי הבזק, קמפיינים ממוקדים גיאוגרפית והמלצות מוצרים מעודכנות באופן קבוע המבוססות על ניתוח נתונים חוזי, הן פופולריות. ניתוח נתונים בזמן אמת ובינה מלאכותית יכולים להתאים באופן דינמי את תוכן האתר ומבצעים בהתאם להעדפות אישיות, ליצור חוויית משתמש מותאמת יותר ולהגדיל את שיעורי המעורבות וההמרה בבניית חנות וירטואלית.

שימוש בהתאמה אישית מתקדמת אחרי הרכישה

המשך מעורבות הלקוח לאחר המכירה היא דרך יעילה לחזק התאמה אישית. לדברי ג'ולי, "הצעת עסקאות או המלצות מותאמות אישית על סמך רכישות אחרונות יכולה להגביר את שימור הלקוחות ואת ערך חיי הלקוח". קמעונאים עושים עבודה טובה יותר ומשקיעים יותר כדי להגדיל את הערך לכל אורך חיי הלקוח ואת שימור הלקוחות על ידי התאמה אישית יתרה של החוויה אחרי הרכישה.

למה התאמה אישית שווה את המאמץ

בשוק התחרותי של היום, הוספת מגע אנושי למסחר אלקטרוני היא לא רק מגמה אלא צורך אסטרטגי בבניית חנות וירטואלית. זה מראה מודעות עמוקה יותר לשינוי בציפיות הצרכנים מעבר ליתרונות הברורים של שיפור שביעות רצון ונאמנות הלקוחות.

כפי שגרדונו ציינה, "ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, לקוחות רוצים חוויות מותאמות אישית שמתאימות לתחומי העניין, ההרגלים והסגנון החיים שלהם". התאמה אישית היא יותר מסתם המלצות מוצרים מותאמות אישית. קמעונאים שמתעדפים התאמה אישית מפגינים את מחויבותם להבנה והערכה של הלקוחות שלהם, בונים אמון ומשיגים הצלחה ארוכת טווח בנוף המסחר האלקטרוני המתפתח.

"זה הופך לגורם מבדל בשוק תחרותי, המשפיע על בחירות הלקוחות ועל הסנגור למותג, ככל שהם מחפשים קשרים משמעותיים עם העסקים", סיכמה גרדונו.

אם אתם רוצים ייעוץ מקצועי ללא עלות כיצד ליישם אסטרטגיות אלה בבניית חנות וירטואלית מותאמת אישית ומצליחה, צרו קשר עם צוות המומחים שלנו.  י.