09-9514276

פלטפורמות חנויות וירטואליות מציעות מגוון רחב של אינטגרציות שיכולות לעזור לעסקים לייעל את פעילותם ולשפר את הנוכחות המקוונת שלהם. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל.

טיפים לבחירה והטמעת אינטגרציות לפלטפורמת חנות וירטואלית


להלן כמה טיפים לבחירה והטמעת אינטגרציות לפלטפורמת חנות וירטואלית:

  • התחילו עם הצרכים . לפני שאתם מתחילים לבחון אינטגרציות, קחו כמה רגעים כדי לחשוב על הצרכים הספציפיים של העסק . מה אתם מנסים להשיג על ידי שילוב אינטגרציות? האם אתם רוצים לייעל את תהליכי המשלוח ? להגיע לקהל רחב יותר? ניתוח נתוני לקוחות?

  • השוו את האפשרויות. לאחר שהבנתם את הצרכים , התחל להשוות בין אפשרויות שונות. קחו בחשבון את המחיר, התכונות והתמיכה המוצעת על ידי כל אינטגרציה.

  • קרא ביקורות. לפני שאתם מקבלים החלטה, קחו כמה דקות כדי לקרוא ביקורות על אינטגרציות שונות. זה יעזור לכם להבין מה אנשים אחרים חושבים עליהם.

  • התחיל בהדרגה. אל תנסה להטמיע את כל האינטגרציות בבת אחת. התחל עם כמה אינטגרציות בודדות וראה איך הן עובדות עבורך. לאחר מכן, תוכלו להוסיף אינטגרציות נוספות ככל הצורך.


אינטגרציות מובילות לפלטפורמות חנויות וירטואליות

להלן כמה אינטגרציות מובילות שיכולות לעזור לעסקים לייעל את פעילותם ולשפר את הנוכחות המקוונת שלהם:

  • אמצעי סליקה: PayPal, Stripe, Square
  • שירותי משלוח: UPS, FedEx, USPS
  • מערכות למשלוח ניוזלטר: Mailchimp, Constant Contact
  • מדיה חברתית: Facebook, Twitter, Instagram
  • אנליטיקה: Google Analytics, Kissmetrics
  • CRM: Salesforce, Zoho CRM


הטמעת אינטגרציות

הטמעת אינטגרציות לפלטפורמת חנות וירטואלית יכולה להיות מורכבת. עם זאת, רוב הפלטפורמות מציעות מדריכים או שירותי תמיכה שיכולים לעזור לכם בתהליך.

 

נתונים ומגמות

נתונים ומגמות מראים שעסקים המשלבים אינטגרציות לפלטפורמות החנות הווירטואלית שלהם יכולים להשיג יתרון תחרותי. הנה כמה סטטיסטיקות שתומכות בכך:

  • סקר של BigCommerce מצא שעסקים המשלבים את פלטפורמת החנות הווירטואלית שלהם עם ערוצי מדיה חברתית רואים עלייה של 71% בתנועה ועלייה של 32% בהכנסות.
  • דוח של Deloitte מצא שעסקים המשתמשים במערכות CRM כדי לשלב את פלטפורמות החנות הווירטואלית שלהם עם נתוני לקוחות חווים עלייה של 45% בשיעורי שימור הלקוחות.
  • מחקר של אדובי מצא שעסקים שמשתמשים בכלי ניתוח דוחות בפלטפורמות החנות הווירטואלית שלהם רואים עלייה של 126% במכירות ועלייה של 121% בשיעורי ההמרה של מבקר לקונה.
  • דוח של ShipStation מצא כי עסקים המשלבים את פלטפורמת החנות הווירטואלית שלהם עם שירותי משלוח והגשמה רואים עלייה של 27% בעסקים חוזרים ועלייה של 22% בנאמנות הלקוחות.