09-9514276

בינה מלאכותית מסייעת לקמעונאים לשפר את העסק: מפתח לפריון, יצירתיות וחדשנות בבניית חנות וירטואלית

השימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) כבר אינו בגדר סקרנות עבור קמעונאים, אלא הפך ליסוד ליישומים עסקיים המאפשרים לחברות לפעול ביעילות ובאפקטיביות רבות יותר. דוח שפורסם לאחרונה על ידי Coresight Research ו-Digital Wave Technology מתאר כיצד טכנולוגיית AI גנרטיבית משמשת לשיפור עיצוב מוצרים, אוטומציה של יצירת מוצרים, שיפור הגדרות מוצרים, האצת יצירת רעיונות פרסום והנעת פיתוח מוצרים. כל אלו רלוונטיים במיוחד בבניית חנות וירטואלית.

רווחי פריון עם AI

קמעונאים יכולים להשיג רווחי פריון משמעותיים עם AI. לדוגמה, קמעונאי צפון אמריקאי עם הכנסות של מיליארדי דולרים ויותר מ-2,000 חנויות, דיווח על עלייה של יותר מ-90% ביעילות בעת הוספת מוצרים לחנות הדיגיטלית שלו תוך שימוש ב-AI גנרטיבית. בניית חנות וירטואלית יעילה היא מפתח להצלחה.

גם חברות קטנות יותר כמו MIT45, יצרן תוספי בריאות, ראו רווחים ניכרים. לדברי המנכ"ל ראיין נידל, הם הצליחו להגדיל את פריון העבודה באופן משמעותי, ולהשיג שיפור של 80% עד 85% בתהליכים שונים כמו ניסוח חוזים ותיעוד נהלים תקניים.

שיפור היצירתיות והפחתת משימות מייגעות

בינה מלאכותית יכולה גם להאיץ את תהליך סיעור המוחות בפרסום על ידי יצירת תוכן טקסט, קול, וידאו ותמונה. לורי שפר, מנכ"לית Digital Wave Technology, ציינה כי הבינה המלאכותית מטפלת במשימות המייגעות, ומשחררת את כותבי התוכן להתמקד באסטרטגיה ולהפוך את עבודתם למשמעותית יותר. AI יכולה לסייע לצוותי שיווק בניסוח קמפיינים ואסטרטגיות חדשות בבניית חנות וירטואלית.

AI גנרטיבית, כאשר היא מאומנת כראוי, יכולה להימנע או לתקן שגיאות תרגום, לסמן ניסוחים בעייתיים חברתית ולהמליץ על שפה אפקטיבית לאזורים ספציפיים.

התאמה אישית להעדפות לקוחות

בריאן פרינס, מייסד ומנכ"ל Top AI Tools, תיאר את ה-AI כמו "זוג ידיים נוסף - וחשוב יותר, מוח נוסף - למאמצי היצירתיות והשיווק שלי". AI יכולה לבצע בצורה יעילה משימות חוזרות כמו ניתוח נתונים וסגמנטציה של לקוחות, ולאפשר לצוותים להתמקד בהיבטים היצירתיים. כלים מבוססי AI יכולים לספק תובנות לגבי העדפות לקוחות ולסייע בעיצוב קמפיינים שיווקיים מותאמים אישית ואפקטיביים בבניית חנות וירטואלית.

שיפור מתמשך

הדוח ציין גם כי בינה מלאכותית שימושית בשיפור מתמשך של מוצרים. על ידי ניתוח משוב על מוצרים, AI יכולה להנחות שיפורים. בניית חנות וירטואלית בעזרת AI מאפשרת ניסויי A/B כדי לקבוע במהירות מה עובד הכי טוב.

שיקולים אתיים ואבטחה

הדוח ממליץ למותגים וקמעונאים המוכנים לאמץ טכנולוגיית AI להתאים עם ארגון שמבין את צרכי העסק שלהם ובעל פלטפורמת AI מובנית עם אבטחה, מדיניות ונהלים שיבטיחו שמידע סודי יישאר מאובטח. יש לעבוד עם מומחה שמבין כיצד לכתוב AI ולפתח פתרון עסקי, ולהימנע משימוש במודלים גנריים של AI שעלולים לספק תשובות שגויות. זו נקודה חשובה במיוחד בבניית חנות וירטואלית שעושה שימוש ב-AI.

קורי דניאלס, מנהל אבטחת המידע הראשי של Trustwave, הדגיש את החשיבות של בדיקת והערכת הגנות האבטחה בתוך מודיעין עסקי משולב AI ופלטפורמות ניתוח לקוחות. "האבטחה של מערכות אלה עדיין לא הוכחה, ולכן חיוני לאמץ גישה של יחס סיכון-תועלת", אמר.

לסיכום, בינה מלאכותית משנה את פעילות הקמעונאות, משפרת את הפריון, היצירתיות והשיפור המתמשך, תוך הדגשת החשיבות של שיקולי אבטחה ואתיקה באימוץ AI. קמעונאים המשלבים AI בצורה מושכלת בבניית חנות וירטואלית, יכולים לשפר משמעותית את יעילות העסק ואת חוויית הלקוח.

אם אתם מעוניינים בייעוץ מקצועי כיצד ליישם בינה מלאכותית כחלק מבניית חנות וירטואלית מוצלחת, אל תהססו ליצור קשר עם הצוות המומחה שלנו. נשמח לשתף את הידע והניסיון שלנו כדי לעזור לכם למנף את הפוטנציאל של AI לטובת העסק שלכם.