09-9514276

כלים חדשים לשילוב בחנויות וירטואליות

עם התרחבות השוק של המסחר האלקטרוני וריבוי הערוצים הדיגיטליים, בתי עסק נדרשים להתאים את עצמם במהירות לסביבה המשתנה. השבוע, מספר חברות מובילות בתחום השיקו כלים ופתרונות חדשניים שנועדו לסייע לקמעונאים לנהל ביתר קלות ויעילות את הפעילות המקוונת שלהם. החל מעמידה בדרישות מס גלובליות, דרך נגישות משופרת לבעלי מוגבלויות, וכלה בניהול מלאי חכם ומערכת הזמנות רב-ערוצית. בואו ניקח מבט מעמיק על הפיתוחים המרכזיים וכיצד הם יכולים להיטיב עם העסקים שלכם.

Avalara מרחיבה את שותפותה עם Shopify כדי לאפשר ציות מס גלובלי לסוחרים

Avalara, ספקית מובילה של פתרונות אוטומטיים לציות מס מבוססי ענן, הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה שלה עם פלטפורמת המסחר המקוון Shopify. באמצעות ההסכם המורחב, סוחרים בכל גודל יוכלו כעת לנהל ולייעל את הציות שלהם לדרישות המס השונות ברחבי העולם - כולל מס מכירות, מס ערך מוסף, ניהול אישורי פטור, הנפקת טפסי 1099 ו-W-9, ועוד. שילוב השירות של Avalara בפלטפורמת המס של Shopify יחסוך לבעלי עסקים זמן יקר ומשאבים רבים.

דוגמה לשימוש: חנות וירטואלית לממכר אופנה שמוכרת למדינות רבות, תוכל כעת להנפיק אוטומטית חשבוניות מס מותאמות לחוקים בכל מדינה, מבלי להזדקק לצוות הנהלת חשבונות ייעודי.

Zoovu משיקה כלים ליצירת חוויות קנייה נגישות

Zoovu פיתחה סדרה של תכונות שיאפשרו למפעילי חנויות וירטואליות ליצור חוויית גילוי מוצרים העומדת בתקני הנגישות המחמירים ביותר. בין השיפורים: כתוביות מובנות לסרטוני וידאו ואודיו, יחס ניגודיות גבוה יותר כדי להקל על משתמשים עם לקויות ראייה, אפשרות להגדלת טקסט עד 200%, וניווט פשוט ועקבי עם תפריטים וכפתורים ברורים. הודות לכך, בניית חנות וירטואלית תהיה נגישה ומזמינה יותר לכלל האוכלוסייה.

עובדה מעניינת: לפי נתוני הבנק העולמי, יותר ממיליארד אנשים, או כ-15% מאוכלוסיית העולם, מתמודדים עם סוג כלשהו של מוגבלות. התאמת חנויות מקוונות לצרכים שלהם היא לא רק צו מוסרי, אלא גם מהלך עסקי נבון.

שיפורים במערכות ניהול מלאי וביצוע הזמנות

מספר סטארטאפים השיקו השבוע פתרונות מתקדמים לבעיות נפוצות בקרב מפעילי חנויות מקוונות:

  • Purple Dot גייסה 10 מיליון דולר כדי להרחיב את פלטפורמת הזמנות הקדם והרשימות הממתינות שלה, שמאפשרת למותגים למכור מוצרים עוד לפני הייצור ולצמצם סיכוני מלאי.
  • MCF Connector של CedCommerce מאפשר לסוחרים שאינם ב-Amazon לחבר בקלות את ערוצי המכירה שלהם (Shopify, eBay, TikTok ועוד) למערכת הזמנות אחת, לניהול מרכזי ויעיל של כל המשלוחים מול לקוחות.
  • Grip השיקה את Pulse - מערכת מתוחכמת לניהול הזמנות ומעקב משלוחים, המיועדת במיוחד למותגי מזון ומשקאות הנדרשים לשינוע מבוקר טמפרטורה.

כל אלו נותנים מענה לאתגרים הקריטיים של מלאי עודף, ריבוי ערוצי הפצה, ושליטה בתנאי המשלוח של מוצרים רגישים - נושאים המהווים כאב ראש תמידי עבור רבים מהסוחרים המקוונים, ובמיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים הבונים לראשונה חנות וירטואלית.

כלים חדשים לניהול נוכחות מותגית במדיה החברתית

Poshmark, מוקד לרכישה ומכירה של אופנת יד שנייה, חנכה את Promoted Closet - כלי שיווקי בתשלום שישדרג משמעותית את יכולת בעלי החנויות למכור יותר ולייצר עניין בפרסומים שלהם. תוך שימוש בלמידת מכונה, Promoted Closet יתאים אוטומטית בין מושגי החיפוש של הגולשים לבין רשימות מקודמות, כך שהמוצרים הרלוונטיים ביותר יופיעו בפני קהל היעד, ויניבו יותר המרות ורווחים. בעלי חנויות קטנות ובינוניות יכולים כעת להגדיר תקציב שבועי קבוע ולתת לאלגוריתם לרוץ, תוך גישה לדוחות מפולחים שיספקו תובנות על ביצועי הקמפיין.

מצדה השני, החברה Highperformr השיקה פלטפורמה חברתית הנעזרת בבינה מלאכותית, ונועדה לעסקים בשוק ה-B2B כדי להגביר ולמקד את האימפקט שלהם ברשתות החברתיות. החברה גייסה 3.5 מיליון דולר בסיבוב הראשוני, והיא מתחייבת לסייע לעסקים לייעל את זרימות העבודה שלהם בפלטפורמות כמו לינקדאין וטוויטר.

דוגמה ליישום מוצלח: מותג אופנה צעיר שמוכר בעיקר בחנות וירטואלית עצמאית, יכול להגדיר קמפיין ב-Promoted Closet שמכוון לקהל הצעיר בפושמארק. בכך הוא יזכה לחשיפה מוגברת בדיוק מול הגולשים הרלוונטיים, מבלי להתפשר על העמלות הגבוהות בחנויות המובילות.

מה מחכה בהמשך?

טרנד הקמעונאות הרב-ערוצית ממשיך להתפתח בקצב מסחרר, תוך שילוב הדוק יותר ויותר עם טכנולוגיות בינה מלאכותית וניתוח נתונים מתקדם. בניית חנות וירטואלית כיום מחייבת חשיבה אסטרטגית על כל נקודות המגע עם הלקוח - מהמדיה החברתית, דרך חווית הקנייה עצמה, ועד לשירות ותמיכה לאחר המכירה.

השקעה נכונה בפיתוח ושילוב של הכלים והיכולות הללו, היא זו שתבדל את העסקים שיצליחו לשגשג בזירה התחרותית, מאלו שיתקשו לשמור על נתח שוק רלוונטי. חדשנות, יצירתיות והתמקדות חסרת פשרות בצרכי הלקוח - אלו הם המפתחות להצלחה ארוכת טווח עבור מפעילי חנויות דיגיטליות בכל הגדלים.

לא יודעים מאיפה להתחיל? צרו קשר עם המומחים שלנו, ונשמח לייעץ לכם כיצד להטמיע את הכלים והפתרונות המתאימים ביותר לחנות הוירטואלית שלכם.