רקע כללי:
עסק ותיק המתמחה במוצרי קרמיקה ומקלחת לבית ,עם היסטוריה של מספר עשורים בתחום. המטרה העיקרית שלהם היתה להרחיב המכירות והנוכחות בעולם הדיגיטלי.
צרכי הלקוח:
ממשק ידידותי למשתמש: פלטפורמה קלה לניווט, גם למשתמשים שאינם מכירים קניות מקוונות.
מידע מפורט על המוצר: תמונות ברזולוציה גבוהה, ממדי מוצר, הוראות טיפול וסקירות משתמשים.
מערכת ניהול מלאי: עדכוני מלאי בזמן אמת ושילוב חלק עם מערכת המלאי הקיימת שלהם.
שיטות תשלום בטוחות ומאובטחות: מספר שערים לתשלום המבטיחים אבטחת עסקאות.
תאימות למובייל : אתר מותאם לקניות במחשב שולחני ובמכשירים ניידים כאחד.
אתגרים:
מגוון מוצרים מגוון: עידן הקרמיקה; מציעה מאות מוצרים ייחודיים, מה שהופך את הסיווג ויצירת דפי המוצר למורכבים.
מערכת מלאי מדור קודם: מערכת המלאי המיושנת של הלקוח הפכה את האינטגרציה הישירה למאתגרת.
לוגיסטיקה ומשלוח: הבטחת אספקה בטוחה של מוצרי קרמיקה שבירים.
תחרות בשוק: מתחרים מבוססים רבים כבר היו קיימים בתחום המקוון.
הפתרון שלנו:
פלטפורמת מסחר אלקטרוני מותאמת: Dreamview בנתה חנות וירטואלית ממוקדת משתמש עם חלוקות קטגוריות אינטואיטיביות, פונקציונליות חיפוש ועיצוב נקי.
אינטגרציה בענן: תוכנת ביניים משמשת לחיבור מערכת המלאי מדור קודם לפלטפורמת המסחר האלקטרוני החדשה לעדכונים בזמן אמת.
קידום אתרים ושיווק דיגיטלי: הטמעת אסטרטגיית קידום אתרים לדירוג חיפוש אורגני גבוה יותר ויזם קמפיינים ממוקדים כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים.
אופטימיזציה למובייל : עיצוב אינטרנט רספונסיבי לחוויית קנייה נוחה בכל המכשירים.
תהליך ושיתוף פעולה:
ניתוח דרישות: מעורב בדיונים מעמיקים עם הלקוח כדי להבין צרכים, העדפות וציפיות.
עיצוב אב טיפוס: יצר מסגרות wireframes ודגמים לאישור הלקוח.
שלב הפיתוח: הצוות הטכני החל בבניית האתר, תוך שילוב תוספים וכלים נחוצים.
הדרכה: מתן הדרכה לצוות עידן הקרמיקה לניהול ה-backend של החנות הוירטואלית , מעדכון מוצרים ועד מעקב אחר מכירות.
תוצאות:
הגברת מכירות: בתוך שישה חודשים מההשקה, המכירות המקוונות היוו 40% מסך ההכנסות של עידן הקרמיקה;.
בסיס לקוחות מורחב: הפלטפורמה המקוונת משכה לקוחות מאזורים שלא נוצלו בעבר על ידי המותג.
תדמית מותג משופרת: הנוכחות המקוונת המקצועית, יחד עם שיווק דיגיטלי, חיזקה את מעמדה של עידן הקרמיקה; כמובילה בשוק מוצרי הקרמיקה.
לסיכום, שיתוף הפעולה שלנו עם עידן הקרמיקה; מדגים את הכוח של שילוב מודלים עסקיים מסורתיים עם פתרונות מסחר אלקטרוני עכשוויים. באמצעות עיצוב אסטרטגי, מומחיות טכנית ושותפות מתמשכת, סללנו את הדרך להצלחתם המתמשכת בשוק הדיגיטלי.