רקע כללי:
PIANO WORLD היא חנות מוזיקה ותיקה בישראל, המשרתת גם אנשי מקצוע וגם חובבים עם מגוון פסנתרים, קלידים ואביזרים נלווים.
המטרה העיקרית:
להנגיש את מוצרי החנות לחובבי מוזיקה מחוץ לתל אביב.
אתגרים:
אינטגרציה עם אולמות תצוגה פיזיים: סנכרון מלאי הפלטפורמה המקוונת עם זמינות החנות הפיזית.
רגישות למחיר: פסנתרים הם פריטי פרימיום, מה שהופך את אופטימיזציית המחירים לקריטית.
הפתרון שלנו:
דפי מוצר משופרים: תמונות איכותיות , מפרטים מפורטים, חוות דעת מומחים ופרטי יצרן.
אופטימיזציה למובייל: השקעה בנראות האתר במובייל , איכות התמונות ותהליך הרכישה עבור משתמשים במכשירים ניידים.
מערכת ניהול מלאי בזמן אמת: סנכרון אוטומטי בין הפלטפורמה המקוונת למלאי בחנות הפיזית.
תוצאות:
מעורבות משתמשים משופרת: נצפתה עלייה של 45% בזמן השהיה והחיפוש באתר ובעיקר בדפי מוצר, מה שמצביע על מחקר יסודי של משתמשים לפני הרכישה.
הגברת מכירות: עלייה של 32% במכירות במשך שישה חודשים לאחר היישום.
שיעור החזרה מופחת: שיעור ההחזרות או ההחלפות של מוצרים ירד ב-20%, מה שמסמל העברת מידע טובה ותיאום ציפיות משופר באמצעות האתר .
משוב חיובי מלקוחות: ביקורות משתמשים הדגישו את היעילות של החיפוש באתר ואת עומק המידע על המוצרים.
עם הפלטפורמה המחודשת, PIANO WORLD חיזקה את מעמדה כאתר המוביל בישראל לחובבי פסנתר. השיפורים הדיגיטליים גשרו על הפער החווייתי, וסייעו לקרב לקוחות המרוחקים גיאוגרפית עם היצע המוצרים הקיים בחנות.