רקע כללי:
EMANUEL.co.il היא חנות וירטואלית המתמחה במוצרי הנעלה ואביזרי אופנה יוקרתיים .
המטרה העיקרית:
לשנות את הפנים הדיגיטליות של המותג באונליין, שיפור חווית המשתמש, שיפור החיפוש של המוצרים ושיפור הנראות האורגנית.
צרכי הלקוח:
שיפור חווית משתמש (UX): פישוט תהליך הגלישה והקנייה.
ייצוג תרבותי: לוודא שעיצוב האתר והתכנים עולים בקנה אחד עם המורשת ומהות המותג של EMANUEL.
עיצוב רספונסיבי: חווית גלישה נעימה בכל סוגי המכשירים.
תוכן: הצג תיאורי מוצרים עשירים ותוכן בעל ערך מוסף אודות המעצבים.
אתגרים:
בעיות פלטפורמה מדור קודם: תשתית עורפית מיושנת הגורמת לבעיות מהירות ואינטגרציה.
שילוב מלאי: עדכוני מלאי בזמן אמת ותהליכי צ'ק-אאוט יעילים.
SEO: תחרות קשה בחיפושים אורגנים בתחום האופנה.
הפתרון שלנו:
שדרוג פלטפורמה: הועברה לפלטפורמת מסחר אלקטרוני חזקה ויציבה.
עיצוב מחדש של UI/UX: הטמעה עיצוב המשקף את המותג של EMANUEL תוך דגש על ידידותיות למשתמש.
ניהול מלאי בזמן אמת: משולב עם מערכת המחסנים שלהם לעדכוני מלאי בזמן אמת.
אסטרטגיית תוכן: הציג בלוג ותיאורי מוצרים מעמיקים עם מדיה עשירה.
תהליך העבודה עם הלקוח:
מפגשי שיתוף פעולה עם הצוות של EMANUEL כדי להבין את שאיפותיהם ונקודות הכאב שלהם.
פיתוח זריז: שימוש בקוד פתוח ואימוץ גישה איטרטיבית, המבטיחה פיתוח מהיר וזול יחסית.
מפגשי הדרכה: הבטיחו שהצוות של EMANUEL יוכל לטפל בפעולות היומיומיות בפלטפורמה החדשה.
אתגרי SEO:
שמירה על נכסים דיגטליים בעת העברת הפלטפורמה: הבטחת המיקומים של האתר הקודם במהלך העברת הפלטפורמה.
אופטימיזציה של תמונות: האתר מהשתמש בתמונות מוצר ברזולוציה גבוהה, אשר היה צורך לבצע אופטימיזציה למהירות מבלי לפגוע באיכות.
מחקר מילים מקיף : מציאת הזדמנויות למילות מפתח עם זנב ארוך בשוק רווי תחרות.
תוצאות:
שביעות רצון משופרת של המשתמש: הפחתת שיעור נטישת ב-35% וזמן שהיה משופר באתר.
גידול במכירות: גידול של 28% במכירות שלושה חודשים לאחר ההשקה מחדש.
טווח הגעה אורגני: השיג צמיחה של 40% בתנועה אורגנית עם דירוג משופר במספר רב של מילות מפתח.
יעילות תפעולית: צמצום בעיות קצה וניהול מלאי