רקע כללי:
LeeLee Labels היא חנות וירטואלית בנישה של מדבקות אישיות . החנות מספקת מגוון מדבקות למגוון שימושים.
המטרה העיקרית:
שיפור חווית המשתמש , גידול בתנועה האורגנית, ובסופו של דבר להגביר את המכירות.
צרכי הלקוח:
חוויה ידידותית למשתמש: פלטפורמה אינטואיטיבית המייעלת את תהליך הזמנת התוויות המותאמת אישית.
תאימות למסחר במובייל : לאור המעבר הגובר לכיוון קניות במכשירים ניידים.
נוכחות SEO: שפר את טווח ההגעה האורגני בשוק הנישה של התוויות.
ניהול הזמנות ומלאי יעיל: אינטגרציה חלקה עם ספקים ועדכוני מלאי בזמן אמת.
אתגרים:
מורכבות התאמה אישית: מציעה מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית מבלי לסבך את חווית המשתמש.
שוק נישה: קהל מוגבל המחפש תוויות מיוחדות.
תחרות: בולט בין ספקי תווית אחרים באינטרנט.
תפנית מהירה: הבטחת עיבוד מהיר ומשלוח עבור הזמנות מותאמות אישית.
הפתרון שלנו:
ממשק עיצוב תוויות אינטראקטיבי: אפשר למשתמשים לדמיין את התוויות המותאמות אישית שלהם בזמן אמת בזמן שהם בוחרים.
גישה מובייל-ראשונה: שידרגה את עיצוב האתר כדי לתת עדיפות לחוויית משתמש ניידת.
אסטרטגיית SEO הוליסטית: אופטימיזציה של אלמנטים בדף, תיאורי מוצרים ותוכן בבלוג.
מערכת מלאי אוטומטית: הטמיעה פתרון אחורי כדי להבטיח ניהול מלאי חלק ועיבוד הזמנות מהיר יותר.
תהליך ושיתוף פעולה:
שלב הגילוי: שיתף פעולה עם LeeLee Labels כדי להבין את החזון, האתגרים ונקודות המכירה הייחודיות שלהם.
עיצוב ואבות טיפוס: פיתח אב טיפוס אינטראקטיבי, המתמקד בחוויית התאמה אישית של התווית.
חזרת משוב: ביצעה בדיקות משתמשים כדי לאסוף תובנות וביצע את השכלולים הדרושים.
ביקורת ושילוב SEO: ניתח את ביצועי ה-SEO הנוכחיים, חקר מילות מפתח ויישם אמצעי אופטימיזציה.
השקה וניטור: השקת את הפלטפורמה החדשה והמשיכה לעקוב אחר ביצועים, משוב משתמשים ודירוג SEO.
אמצעי SEO:
מחקר מילות מפתח: זיהה מילות מפתח ספציפיות לשוק התוויות המותאמות אישית ושילב אותן ברחבי האתר.
תוכן איכותי: פתח מדור בלוג המתמקד בחשיבות התיוג, טיפים לארגון ועוד.
אסטרטגיית קישורים נכנסים: שותפה עם בלוגים ואתרי אינטרנט בנושאי הורות, חינוכיים וטיפול מבוגרים עבור קישורים נכנסים רלוונטיים.
קידום אתרים טכני: שיפור מהירות טעינת האתר, נתונים מובנים ואופטימיזציה לנייד.
ניטור מדדי מעורבות: השתמשו בניתוח כדי להבין את התנהגות המשתמש, לייעל את משפך המכירות ולשפר את שיעורי היציאה מדף הכניסה.
תוצאות:
תנועה אורגנית מוגברת: עלייה של 120% במספר המבקרים האורגניים בתוך שישה חודשים לאחר ההשקה מחדש.
שיעורי המרות גבוהים יותר: עלייה של 35% במכירות, המיוחסת לחוויית משתמש משופרת ולשיפור נוכחות SEO.
הגברת מכירות במובייל: המכירות בנייד נרשמו עלייה של 50%, מה שמוכיח את הצלחתה של גישת המובייל תחילה.
נראות מותג משופרת: נוכחות חזקה יותר בקהילות נישה ובפורומים, הודות לאסטרטגיית קישורים נכנסים ממוקדת.
משוב חיובי מלקוחות: המשתמשים שיבחו את תהליך ההתאמה האישית החלקה ואת תוכן הבלוג האינפורמטיבי.