09-9514276

ניהול מלאי ומעקב אחר מכירות הם שני גורמים חיוניים להצלחת כל עסק, במיוחד עסקים מקוונים. פלטפורמות חנויות וירטואליות מציעות מגוון כלים ותכונות שיכולים לעזור לעסקים לנהל את המלאי והמכירות שלהם ביעילות.


טיפים לניהול מלאי ומעקב אחר מכירות באמצעות פלטפורמת חנות וירטואלית

 

  • הגדר כלים לניהול מלאי: רוב הפלטפורמות של חנויות וירטואליות מגיעות עם כלי ניהול מלאי מובנים המאפשרים לך לעקוב אחר רמות המלאי, לקבל התראות כאשר המלאי הולך ואוזל, ולעדכן אוטומטית את המלאי עם ביצוע מכירות. הקפד להגדיר כלים אלה כדי להבטיח שתמיד יש לך את הכמות הנכונה של המלאי בהישג יד.

  • סיווג המוצרים: ארגן את המוצרים בקטגוריות כדי להקל על ניהול המלאי ומעקב אחר מכירות. זה יכול לעזור לך לזהות אילו מוצרים נמכרים היטב ואיזה מהם אולי צריך לחדש את המלאי או להוזיל.

  • הגדר מעקב מכירות: פלטפורמות חנויות וירטואליות מגיעות לרוב עם כלי מעקב מכירות מובנים המאפשרים לך לעקוב אחר המכירות בזמן אמת. זה יכול לעזור לך לזהות מגמות ולקבל החלטות מושכלות לגבי המלאי והתמחור.

  • השתמש בניתוח כדי לייעל את המלאי: נתח את נתוני המכירות כדי לזהות אילו מוצרים נמכרים היטב ואילו לא. זה יכול לעזור לך לקבל החלטות מושכלות לגבי אילו מוצרים למלאי וכמה מלאי לשמור בהישג יד.

  • שילוב עם תוכנת הנהלת חשבונות: שילוב פלטפורמת החנות הוירטואלית עם תוכנת הנהלת חשבונות יכול לעזור לך לעקוב אחר הכספים, כולל עלויות מלאי, הכנסות ממכירות והוצאות. זה יכול לעזור לך לקבל החלטות מושכלות לגבי תמחור וניהול מלאי.

  • הגדר התראות עבור מלאי נמוך: הגדר התראות שיודיעו לך כאשר רמות המלאי אוזלות, כך שתוכל לחדש את המלאי לפני שנגמר המלאי. זה יכול לעזור לך להימנע ממלאי מלאי והחמצת הזדמנויות מכירה.

  • סקור והתאם באופן קבוע את רמות המלאי: סקור באופן קבוע את רמות המלאי והתאם אותן על סמך מגמות מכירות ודרישת לקוחות. זה יכול לעזור לך לייעל את המלאי ולהבטיח שתמיד יש לך את הכמות הנכונה של המלאי בהישג יד.

טיפים למעקב אחר מכירות

  • הגדר כלים למעקב אחר מכירות: רוב הפלטפורמות של חנויות וירטואליות מגיעות עם כלי מעקב מכירות מובנים המאפשרים לך לעקוב אחר המכירות בזמן אמת. הקפד להגדיר כלים אלה כדי להבטיח שתמיד תהיה לך תמונה ברורה של הביצועים .

  • השתמש בנתונים כדי לקבל החלטות: נתח את נתוני המכירות כדי לזהות מגמות ולקבל החלטות מושכלות לגבי המוצרים, המחירים והקידום .

  • התאם את אסטרטגיית השיווק בהתאם לנתונים: השתמש בנתוני המכירות כדי להתאים את אסטרטגיית השיווק כדי למשוך יותר לקוחות ולמכור יותר מוצרים.

  • הציע מבצעים והנחות כדי לעודד מכירות: מבצעים והנחות הם דרך מצוינת לעודד מכירות .


נתונים ומגמות

הנה כמה נתונים ומגמות הקשורות לניהול מלאי ומעקב אחר מכירות באמצעות פלטפורמות חנויות וירטואליות:

  • על פי סקר של Retail Systems Research, כ-56% מהקמעונאים אומרים שניהול המלאי הוא האתגר הגדול ביותר שלהם.
  • שוק תוכנות ניהול המלאי העולמי צפוי לצמוח בשיעור של 8.3% בין 2020 ל-2027, על פי דו"ח של Grand View Research.
  • שוק המסחר האלקטרוני העולמי צפוי להגיע ל-6.54 טריליון דולר עד 2023, על פי דו"ח של eMarketer.
  • השימוש בבינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML) בניהול מלאי צפוי לעלות בשנים הקרובות. על פי דו"ח של Technavio, ה-AI העולמי בשוק הקמעונאי צפוי לצמוח ב-35% בין 2020 ל-2024.
  • מעקב אחר מלאי בזמן אמת הופך חשוב יותר עבור עסקים מכיוון שהלקוחות מצפים לזמני אספקה מהירים. לפי סקר של MetaPack, כ-96% מהצרכנים אומרים שמהירות המשלוח חשובה בקניות באינטרנט.
  • השימוש באנליטיקה וקבלת החלטות מונעות נתונים הופך להיות חשוב יותר ויותר עבור עסקים כדי לייעל את המלאי והמכירות שלהם. לפי סקר של מקינזי, חברות המשתמשות בקבלת החלטות מונעות נתונים נוטות יותר לדווח על גידול בהכנסות של לפחות 10% בשנה בהשוואה לאלו שלא.


סיכום

ניהול מלאי ומעקב אחר מכירות באמצעות פלטפורמת חנות וירטואלית מצריך הגדרת כלים לניהול מלאי, סיווג מוצרים, הגדרת מעקב מכירות, שימוש באנליטיקה לאופטימיזציה של המלאי, שילוב עם תוכנת הנהלת חשבונות, הגדרת התראות על מלאי נמוך ובדיקה שוטפת ו התאמת רמות המלאי. על ידי התמקדות בתחומים אלה, עסקים יכולים לנהל ביעילות את המלאי והמכירות שלהם כדי לייעל את הרווחיות והצמיחה שלהם.