רקע כללי:
Bio Gaya היא חנות מובילה בשיווק מוצרים טבעיים ותוספי מזון . הפלטפורמה מציעה מגוון תוספי בריאות, ויטמינים, מוצרי טיפוח ועוד.
המטרה העיקרית:
לשפר את מיצובה של Bio Gaya כחנות וירטואלית מובילה למוצרים טבעיים על ידי שיפור חווית המשתמש, שיפור מיקום SEO והגברת החדירה לשוק המקומי.
צרכי הלקוח:
אותנטיות המוצר: בניית אמון מול הלקוחות לגבי מקוריות המוצרים בשוק מוכה זיופים.
חיפוש משופר: מנגנון חיפוש מוצר אינטואיטיבי בהתחשב במלאי הנרחב של החנות.
חוויית מובביל : חיזוק קניות וגלישה בסלולר עבור פלח גדל והולך של משתמשים.
אתגרים:
גיוון שוק: שירות לשווקים גלובליים עם הבדלי תרבות, רגולציה ושפות מובהקים.
מיקום SEO: בולטות בנישה תחרותית שבה מספר אתרי בריאות ובריאות אחרים מתחרים על דירוגי החיפוש המובילים.
בניית אמון: שכנוע קהלים בינלאומיים באיכות ואותנטיות המוצר.
לוגיסטיקה ומשלוח: אספקת מוצרים ביעילות ללקוחות ברחבי המדינה תוך שמירה על עלויות משלוח סבירות.
הפתרון שלנו:
UX/UI : עיצוב אתר בעל חווית משתמש גבוהה מאד .
מסמכי מקור : הצגת אישורים ומסמכים ומידע מפורט על בדיקת המוצרים כדי להבטיח את אותנטיות המוצר.
מנוע חיפוש פנימי משופר: אלגוריתמי חיפוש משופרים ואפשרויות סינון כדי לאפשר למשתמשים למצוא מוצרים ללא מאמץ.
פלטפורמה מותאמת לנייד: חידוש מלא של חוויית הנייד שמבטיח ידידותיות למשתמש.
תהליך ושיתוף פעולה:
הערכת צרכים: שיתף פעולה באופן הדוק עם הלקוח כדי לברר דרישות, ולתעדף תכונות.
בניית אב טיפוס : בניית סקיצות אינטראקטיבי מעוצבות ובדיקות מול משתמשים.
בניית אסטרטגיית SEO: מחקר מילות מפתח מקיף, אופטימיזציה של קוד האתר ואסטרטגיית תוכן המותאמת לכל קטגוריית מוצרים באופן ייחודי.
השקה מדורגת: הוספת פיצ'רים בשלבים כדי להבטיח הסתגלות של המשתמשים ואיסוף משוב מצטבר.
אתגרי SEO:
קידום זנב ארוך : אופטימיזציה למנועי חיפוש המותאמת לחיפוש עשרות אלפי וריאציות של חיפוש לכל סוגי המוצרים והקטגוריות.
תחרות גבוהה: שוק רווי עם שחקנים רבים המשתמשים במילות מפתח ואסטרטגיות דומות.
שינוי אלגוריתמים: הסתגלות לשינויים מתמידים באלגוריתמים של מנועי החיפוש.
תוצאות:
הגברת מכירות: עלייה של 35% במכירות באונליין.
שיפור אמון המשתמשים : ירידה משמעותית בשיעורי נטישת עגלת הקניות בעקבות הצגת האותנטיות של המוצרים וחווית שירות לקוחות טובה.
תוצאות SEO: עלייה של 25% בתנועה אורגנית, עם דירוג משופר של מילות מפתח תחרותיות .
מכירות במובייל: עלייה של 50% במכירוטת דרך מכשירים ניידים.