רקע כללי:
Optistore היא חנות וירטואלית, המציעה מגוון רחב של מוצרים, החל ממשקפי ראייה משקפי שמש ועד עדשות מגע ואביזרים נלווים.
המטרה העיקרית:
לשפר את חוויית המשתמש, להגביר תנועה אורגנית ולהגביר את ההמרות, ולמצב את Optistore כפלטפורמה מובילה לענף המשקפיים.
צרכי הלקוח:
ממשק ידידותי למשתמש: פלטפורמה המספקת למשתמשים חווית קניה נעימה ואינטואיטיבית.
תצוגה מפורטת של מוצרים: דגש על תמונות ברורות ומפרטים מדוייקים .
אתגרים:
מגוון עצום של מוצרים: האתר כולל אוסף של מוצרים , בעיקר בתחום עדשות המגע.
דרישות דיוק: צורך בבדיקה של מרשמי עדשות המתאימות לצרכי המשתמש.
תחרות : התחום כולל מספר רב של מתחרים ורשתות חזקות.
אמון לקוחות: שכנוע משתמשים לרכוש משקפיים באינטרנט מבלי לנסות אותם פיזית.
הפתרון שלנו:
הצגת מוצר אינטראקטיבית: הטמעת תכונה המאפשרת למשתמשים לנסות וירטואלית את משקפי הראייה, מה שמגביר את הביטחון בהחלטות הרכישה.
עיצוב רספונסיבי : עיצוב מלא המתמקד במשתמשים במכשירים ניידים, המבטיח חווית קניה נוחה במיוחד דרך סמארטפונים.
קידום אתרים ואסטרטגיית תוכן: הגברת טווח הגעה אורגני על ידי אופטימיזציה של תיאורי מוצרים, תוכן בלוג ואלמנטים של קידום אתרים בתוך הקוד.
שיפורים בתפעול : ייעל את מערכת ניהול המלאי וההזמנות.
תהליך ושיתוף פעולה:
מסמך דרישות: קבלת מסמך דרישות שהבהיר את אתגרי הליבה.
יצירת אב טיפוס: בניית אתר ראשוני המציג את תהליך המכירות הוירטאולי .
יישום ובדיקה: השקת הארת בשלבים , בחינת ביצועים ומשוב משתמשים לאחר כל שלב.
תמיכה לאחר ההשקה: ניטור ביצועים מתמשך והתאמות נוספות על סמך נתוני האתר.
תוצאות:
שיעורי המרה מוגברים: עלייה של 45% במכירות בתוך ארבעה חודשים מהשקת הפלטפורמה המחודשת.
מעורבות משתמשים משופרת: תכונת הניסיון הווירטואלי הגדילה את משך השהיה באתר ב-60% בממוצע.
הגברת התנועה במובייל: עלייה של 70% במכירות המשתמשים בנייד.