המטרה העיקרית:
לבנות חנות וירטואלית אינטואיטיבית שבה משתמשים יכולים לגשת לעיצובי השקיה המותאמים לדרישות הספציפיות שלהם, תוך יצירת הזדמנות מכירה נוספת למוצרי ושירותי השקיה מובחרים.
צרכי הלקוח:
פלטפורמה ידידותית למשתמש שמטרתה להקל על נגישות קלה לרכישה והתקנה של מערכות השקיה ביתיות .
מערכת לקליטת מפרטי המשתמש והעדפות הקשורות לצרכי השקיה.
אינטגרציה טובה עם מסד נתונים של עיצובי השקיה מגוונים.
מנגנון מכירות המאפשר לקידום מוצרםי ושירותי פרימיום בתחום ההשקיה
אתגרים:
צרכים מגוונים של לקוחות: התאמה למגוון הרחב של דרישות המשתמש לתכנון השקיה, מגינות קטנות ועד שדות חקלאיים בינוניים.
ניהול נתונים: אחסון ואחזור יעיל של מספר עצום של תבניות עיצוב השקיה.
אסטרטגיית מכירה נוספת: יצירת שיטה יעילה לקידום מוצרים/שירותי פרימיום מבלי להאפיל על ההצעות החינמיות.
אילוצים טכניים: הבטחת זמני טעינה מהירים וביצועים אופטימליים למרות התהליכים האחוריים המורכבים.
הפתרון שלנו:
שאלון דינמי: הטמעה שאלון אינטראקטיבי שאוסף את מפרטי המשתמש. בהתבסס על הקלט, המערכת מציעה את עיצוב ההשקיה המתאים ביותר.
אופטימיזציה של מסדי נתונים: השתמשו בשילוב של פתרונות אחסון בענן ואלגוריתמים מותאמים כדי להבטיח שליפה מהירה של תבניות עיצוב.
Mobile-First Design: פיתח את הפלטפורמה בגישה של Mobile-First, מה שמבטיח שלמשתמשים במכשירים ניידים תהיה חוויה איכותית כמו למשתמשי שולחן העבודה.
מנגנון משוב: הציג מערכת משוב שבה משתמשים יכולים לשתף את החוויות שלהם, מה שמאפשר שיפור מתמיד של הפלטפורמה.
תוצאות:
גידול במספר הגולשים : בשלושת החודשים הראשונים של ההשקה, הפלטפורמה משכה למעלה מ-50,000 משתמשים, עם קצב צמיחה של 25% מחודש לחודש.
עליה בהמרת מכירות : 15% מהמשתמשים שחיפשו מוצרים זולים מאד או עיצובי השקיה בחינם רכשו גם מוצרים או שירותים מובחרים.
משוב חיובי: למעלה מ-85% מהמשתמשים דירגו את החוויה שלהם כ"מצוינת" או "טובה מאוד", ושיבחו את קלות השימוש בפלטפורמה ואת איכות העיצובים.