רקע כללי:
Ceedo היא חברת SaaS מתחילה עם כלי דיגיטלי חדשני המותאם לעסקים כדי לייעל את התהליכים התפעוליים שלהם. כדי לתת מענה לשוק הדיגיטלי המתפתח, הם ביקשו לפתח פלטפורמת חנות וירטואלית עבור מכירת התוכנה שלהם למנויים.
המטרה העיקרית:
תכנן פלטפורמת חנות וירטואלית אינטואיטיבית ומאובטחת שתקל של מכירת מנויים דיגיטלי, ובמקביל הנגשה של ידע מקיף ללקוחות פונטציאלים אודות תכונות התוכנה והיתרונות שלה.
צרכי הלקוח:
רישום מנויים חדשים: הצטרפות קלה של מנויים חדשים, עם פונקציות אוטומטיות של חידוש וביטול.
פרוטוקולי אבטחה חזקים: בהתחשב באופי של SaaS, ההגנה על נתוני המשתמש ופרטי התשלום .
אפשרויות של רמות מנוי שונות : רמות מנוי מרובות, כל אחת עם הצעת מחיר שונה ותכונות שונות.
הדגמות מוצר אינטראקטיביות: הדגמה אונליין ללקוחות פוטנציאליים .
אינטגרציה עם CRM: ניהול קשרי לקוחות וומידע פיננסי ושיווקי אודות המנויים.
אתגרים:
סוגי מנויים שונים ומורכבים: ניהול חשבונות של חידושים חודשיים/שנתיים, תקופות ניסיון חינם ושדרוג/שדרוג פוטנציאלי בין סוגי מנויים.
ניהול תנועה גבוה: הבטחת יציבות וביצועים באתר גם בזמני תנועה שיא.
אמון המשתמש: שכנוע לקוחות פוטנציאליים לרכוש מנוי דיגיטלי של שירות חדש .
פתרון בעיות מהיר: כל באג בתוכנה או תקלה במנוי עלולים להוביל לנטישה מיידית של לקוחות.
הפתרון שלנו:
מודול מנוי דינמי: פיתח מערכת גמישה המאפשרת למשתמשים לבחור, לשנות או לבטל את תוכניות המנוי שלהם בקלות.
הצפנה מקצה לקצה: הטמעה תקני הצפנה ברמה גבוהה כדי להגן על כל הנתונים העסקיים והאישיים.
לוח מחוונים אינטראקטיבי: יצר לוח מחוונים ידידותי למשתמש שבו מנויים יכולים לגשת לפרטי התוכנית שלהם, תכונות התוכנה והתמיכה שלהם.
שילוב DEMO חי: מבקרים באתר יכולים באמצעות רישום קצר לגשת לכל תכונות התוכנה ולחוות אותה בזמן אמת.
סנכרון CRM : פלטפורמת החנות וירטואלית שלנו מגיעה עם CRM מובנה, מה שמבטיח אינטגרציה פשוטה ושמירה של כל אינטראקציה עם הלקוחות.
תהליך ושיתוף פעולה:
ניתוח מעמיק : ישיבות איפיון וניתוח מסודרות עם עם Ceedo כדי להבין את מורכבות התוכנה והמטרות העסקיות שלהם.
פיתוח אב טיפוס: הושקה גרסת בטא של פלטפורמת החנות וירטואלית לבדיקה ראשונית וקבלת משוב.
שיפור איטרטיבי: באמצעות פיתוח זריז, שיכללנו את הפלטפורמה ללא הרף בהתבסס על משוב משתמשים וצרכי הלקוח המתפתחים.
בדיקות QA מקיפות: לפני העלייה לאוויר, הפלטפורמה עברה בדיקות קפדניות כדי להבטיח ביצועים ללא רבב.
השקה ותמיכה רציפה: לאחר ההשקה המוצלחת, נכנסנו לשותפות ארוכת טווח לתחזוקה ושדרוגים שוטפים של האתר.
תוצאות:
עלייה במינויים: Ceedo נהנתה בעלייה של 200% במינויים בשלושת החודשים הראשונים של השקת הפלטפורמה.
שימור לקוחות גבוה: הודות לממשק המשתמש האינטואיטיבי והתמיכה המהירה, שיעור שימור הלקוחות נע סביב 95%.
משוב חיובי: תכונת ההדגמה בשידור חי זכתה להערכה במיוחד, כאשר למעלה מ-70% ממשתמשי ההדגמה הכפו למנויים בתשלום.
רקע כללי:
Ceedo היא חברת SaaS מתחילה עם כלי דיגיטלי חדשני המותאם לעסקים כדי לייעל את התהליכים התפעוליים שלהם. כדי לתת מענה לשוק הדיגיטלי המתפתח, הם ביקשו לפתח פלטפורמת חנות וירטואלית עבור מכירת התוכנה שלהם למנויים.
המטרה העיקרית:
תכנן פלטפורמת חנות וירטואלית אינטואיטיבית ומאובטחת שתקל של מכירת מנויים דיגיטלי, ובמקביל הנגשה של ידע מקיף ללקוחות פונטציאלים אודות תכונות התוכנה והיתרונות שלה.
צרכי הלקוח:
רישום מנויים חדשים: הצטרפות קלה של מנויים חדשים, עם פונקציות אוטומטיות של חידוש וביטול.
פרוטוקולי אבטחה חזקים: בהתחשב באופי של SaaS, ההגנה על נתוני המשתמש ופרטי התשלום .
אפשרויות של רמות מנוי שונות : רמות מנוי מרובות, כל אחת עם הצעת מחיר שונה ותכונות שונות.
הדגמות מוצר אינטראקטיביות: הדגמה אונליין ללקוחות פוטנציאליים .
אינטגרציה עם CRM: ניהול קשרי לקוחות וומידע פיננסי ושיווקי אודות המנויים.
אתגרים:
סוגי מנויים שונים ומורכבים: ניהול חשבונות של חידושים חודשיים/שנתיים, תקופות ניסיון חינם ושדרוג/שדרוג פוטנציאלי בין סוגי מנויים.
ניהול תנועה גבוה: הבטחת יציבות וביצועים באתר גם בזמני תנועה שיא.
אמון המשתמש: שכנוע לקוחות פוטנציאליים לרכוש מנוי דיגיטלי של שירות חדש .
פתרון בעיות מהיר: כל באג בתוכנה או תקלה במנוי עלולים להוביל לנטישה מיידית של לקוחות.
הפתרון שלנו:
מודול מנוי דינמי: פיתח מערכת גמישה המאפשרת למשתמשים לבחור, לשנות או לבטל את תוכניות המנוי שלהם בקלות.
הצפנה מקצה לקצה: הטמעה תקני הצפנה ברמה גבוהה כדי להגן על כל הנתונים העסקיים והאישיים.
לוח מחוונים אינטראקטיבי: יצר לוח מחוונים ידידותי למשתמש שבו מנויים יכולים לגשת לפרטי התוכנית שלהם, תכונות התוכנה והתמיכה שלהם.
שילוב DEMO חי: מבקרים באתר יכולים באמצעות רישום קצר לגשת לכל תכונות התוכנה ולחוות אותה בזמן אמת.
סנכרון CRM : פלטפורמת החנות וירטואלית שלנו מגיעה עם CRM מובנה, מה שמבטיח אינטגרציה פשוטה ושמירה של כל אינטראקציה עם הלקוחות.
תהליך ושיתוף פעולה:
ניתוח מעמיק : ישיבות איפיון וניתוח מסודרות עם עם Ceedo כדי להבין את מורכבות התוכנה והמטרות העסקיות שלהם.
פיתוח אב טיפוס: הושקה גרסת בטא של פלטפורמת החנות וירטואלית לבדיקה ראשונית וקבלת משוב.
שיפור איטרטיבי: באמצעות פיתוח זריז, שיכללנו את הפלטפורמה ללא הרף בהתבסס על משוב משתמשים וצרכי הלקוח המתפתחים.
בדיקות QA מקיפות: לפני העלייה לאוויר, הפלטפורמה עברה בדיקות קפדניות כדי להבטיח ביצועים ללא רבב.
השקה ותמיכה רציפה: לאחר ההשקה המוצלחת, נכנסנו לשותפות ארוכת טווח לתחזוקה ושדרוגים שוטפים של האתר.
תוצאות:
עלייה במינויים: Ceedo נהנתה בעלייה של 200% במינויים בשלושת החודשים הראשונים של השקת הפלטפורמה.
שימור לקוחות גבוה: הודות לממשק המשתמש האינטואיטיבי והתמיכה המהירה, שיעור שימור הלקוחות נע סביב 95%.
משוב חיובי: תכונת ההדגמה בשידור חי זכתה להערכה במיוחד, כאשר למעלה מ-70% ממשתמשי ההדגמה הכפו למנויים בתשלום.