רקע כללי:
FEMARELLE היא ספקית תרופות במספר מדינות ברחבי ארה"ב במשך למעלה מ-15 שנה. מתוך חזון להסתגל לטרנספורמציה הדיגיטלית ולעמוד בצרכים המתפתחים של הצרכנים שלהם, הם פנו לצוות שלנו כדי לפתח את הנוכחות המקוונת שלהם.
המטרה העיקרית:
יצירת פלטפורמת מסחר אלקטרוני מאובטחת, ידידותית למשתמש ותואמת את כללי המסחר באינטרנט בארה"ב כדי להפוך את מוצרי התרופות לנגישים יותר ולספק מידע תרופות אמין לצרכנים ברחבי ארה"ב.
צרכי הלקוח:
אמצעי אבטחה חזקים: הבטח את ההגנה המרבית על נתוני המשתמש, במיוחד בהתחשב ברגישות של מידע רפואי.
מידע מפורט על התרופה: פרטי מוצר מוצגים בבירור, הוראות מינון, תופעות לוואי וסעיפים אינטראקטיביים של שאלות ותשובות.
עדכוני מלאי בזמן אמת: סנכרון חלק עם רמות המלאי בחנות.
תהליך קופה יעיל: חווית קופה פשוטה, אך מאובטחת, עם שערי תשלום שונים.
אתגרים:
ציות לתקנות: עמידה בתקנות המחמירות של ה-FDA והמדינה הנוגעות למכירת תרופות באינטרנט.
אמון הצרכנים: הקריטיות של תרופות דורשת פלטפורמה שמשתמשים יכולים לסמוך עליה באופן מרומז.
הפתרון שלנו:
פיתוח פלטפורמה מאובטחת: מינוף הצפנה מקצה לקצה ועמידה בתקני HIPAA כדי להבטיח אבטחת מידע.
שילוב מלאי API: נוצר קישור בין אתר המסחר האלקטרוני למערכת ניהול המלאי בחנות של FEMARELLE .
תוכן חינוכי: שיתף פעולה עם אנשי מקצוע רפואיים כדי לפתח מאמרים וסרטונים אינפורמטיביים על תרופות, כדי להבטיח שהצרכנים יהיו מעודכנים היטב.
תהליך ושיתוף פעולה:
ייעוץ ראשוני: פגישות מפורטות עם צוות ההנהלה של FEMARELLE כדי ללכוד את החזון והדרישות שלהם.
יצירת שרטוט: מיופה את ארכיטקטורת האתר, כולל תכונות ופונקציות חיוניות.
פיתוח איטרטיבי: אימצה מתודולוגיה זריזה, המאפשרת משוב והתאמות שוטפות.
בדיקת תאימות: מעורבת עם צוות משפטי כדי להבטיח שכל היבט של האתר עומד בתקנות המדינה והפדרליות.
השקה והדרכה: לאחר שלבי בדיקות מוצלחים, האתר הושק. הדרכה מקיפה ניתנה לצוות של PharmaShop על ניהול הפלטפורמה המקוונת.
תוצאות:
הגדלת המכירות המקוונות : במהלך השנה הראשונה, עסקאות מקוונות תרמו ל-25% מסך המכירות של FEMARELLE .
טווח הגעה מורחב: הפלטפורמה פנתה ללקוחות באזורים מרוחקים, שבעבר לא הייתה נגישה ל-FEMARELLE .
מעורבות לקוחות: התוכן החינוכי הביא למעורבות מוגברת של המשתמשים, ומיצב את FEMARELLE לא רק כמוכר אלא גם כיועץ בריאות מהימן.