להלן מספר דרכים פשוטות לשיווק חנויות וירטואליות

1. מדיה חברתית
המדיה החברתית היא דרך יעילה לפרסום אם כי דורשת תחכום. 
 
לכל פלטפורמה חברתית יש קהל יעד ספציפי. אם אתה קמעונאי אופנה , סביר להניח שלא תקבל את רוב המכירות שלך מלינקדאין, המשרתת יותר קהל B2B (עסקים לעסקים). במקום זאת, כדאי להתמקד בפלטפורמות חזותיות כמו אינסטגרם ופייסבוק . המודעות עם הביצועים הטובים ביותר צפויות להגיע מפייסבוק. 
 
מה כדאי לפרסם? 
 
שתף תוכן שנוצר על ידי משתמשים. למשל פריטי אופנה שנרכשו ע"י הלקוחות והועלו כפוסטים לעמוד האישי שלהם. או ביקורות חיוביות. זה יעזור לבנות נאמנות לקוחות ולעזור להקל מעט על עומס העבודה שלך.
מודעות בתשלום במדיות האלו הן כמובן הדרך הפשוטה ביותר לתרגט את קהל המטרה. בעת יצירת הקמפיין ניתן לקבוע העדפות של קבוצות גיל, מין, אזורים גיאוגרפיים, תחומי עיסוק, הסכלה, משלוח יד וכיו"ב.

צור לוח שנה לפעילות. פוסט בכל יופ/שבוע. סרטון פעם בשבוע/חודש, קמפיין מיוחד בתחילת עונת מכירות וכיו"ב 

 
2. קידום אתרים
קידום אתרים הוא אסטרטגיה מעולה ליצירת בולטות של האתר בתוצאות חיפוש של קהלי המטרה. קידום אתרים אורגני זה לא יביא לך תוצאות ביום הראשון. אבל בהחלט שווה להשקיע בזה לטווח הבינוני והארוך. 
 
אמנם אפשר להשיג תוצאות מיידיות באמצעות רכישת מודעות ממומנות בכל רשתות הפרסום הדיגיטלי, אולם כדי להשיג יתרון תחרותי אמיתי ולחסוך בעלויות לטווח ארוך קידום אורגני הוא כלי שחשוב להשקיע בו. 
 
קידום חנות וירטואלית הוא לא רק בחירת מילות מפתח לנישה הספציפית שלך אלא בתוכן רחב יותר. חנות שמוכרת נעלי ריצה צריכה להתמקד כמובן במילות מפתח הכוללות את שמות המותגים אולם מומלץ גם לקדם תחומים כמו לכושר גופני או לירידה במשקל.
למה? מכיוון שקידום אתרים עוסק ברכישת תנועה חדשה, לא רק היצמדות לקהל המדויק שלך. על ידי תוכן סביב ירידה במשקל, עדיין ניתן לקדם הן את תחום הריצה כדרך אפשרית לרדת במשקל. זה מאפשר לך למקד לקהל רחב יותר שעדיין עשוי להתעניין במוצרים שלך.
 

מה צריך לעשות : תוכן עדכני וממוקד הוא הבסיס של קידום אתרים. זה דורש ממך לעדכן תוכן ישן באתר שלך כדי להפוך אותו לרלוונטי יותר. אז אתה מעדכן תכנים בצורה עקבית ומחליף אותם בתוכן המעודכן יותר במגמות הנוכחיות, גוגל מתגמלת אותך בכך שהיא מעלה את האתר בתוצאות החיפוש. בנוסף כדאי להשתמש בכלים נוספים שיש בחינם לבדיקת שגיאות SEO כגון לינקים שבורים, תוכן כפול , מהירות טעינה איטית וכיו"ב.

בנוסף כדאי לנהל מדיניות ניהול תכנים של הוספת סקירות למוצרים חדשים או כתיבת פוסטים יומיים בבלוג. 

3. שיווק תוכן
אחת מאסטרטגיות השיווק הפופולריות ביותר כרגע היא שיווק באמצעות תוכן. הרעיון מאחרי גישה זו אומר שמרבית הלקוחות מתחילים בתהליך איסוף מידע עוד לפני שהם מחליטים על רכישה. כלומר אם הם ימצאו מידע שימושי עבורם באתר שלך יתחיל להבנות תהליך אמון שבמסגרתו הם יצרו קשר לקבלת מידע נוסף, ירצו להרשם לשימת תפוצה או יבקשו הצעת מחיר.  
 
שיווק באמצעות תוכן משרת מספר מטרות מעבר לרכישה. זה יכול גורם "חינוכי" המשמש כייעוץ ראשוני וירטואלי. סרטוני הדרכה הם דוגמה מצויינת, מדרכי טקסטואלית, גרפים, וכל מידע אובייקטיבי שלא בהכרך מנסה למכור משהו. בסופו של דבר, כאשר הלקוחות יחליטו לבצע רכישה הם ידעו מי הגורם המקצועי ממנו הם העמיקו את הידע שלהם. ומי נתן להם שירות "חינם". שיווק תוכן עוזר גם לשמור על לקוחות קיימים. עדכון לקוחות קיימים לגבי חידושים ועדכונים הוא דרך מצויינת לשמור על קשר שמעניין את הלקוחות ואינו דחיפה של מודעות מטרידות.